Waarom shop-in-shop?

Wanneer je kiest voor de We Are Delft shop-in-shop optie krijg je een heleboel waar voor je geld. Wij proberen jou zoveel mogelijk te ontzorgen want je hebt al genoeg aan je hoofd.

Voor wie?

  • Detailhandel
  • Restaurants
  • Cafés
  • Lokale webshops

Laagdrempelig en geautomatiseerd

Ten eerste hebben we jouw eventuele deelname zo laagdrempelig mogelijk gehouden en wordt je automatisch begeleid in het opzetten van jouw winkel op ons platform. Dit process noemen wij on-boarding en kan in 15 minuten klaar zijn. Jouw winkel is dan direct operationeel. Je hebt dan niet alleen een uniek adres voor jouw winkel maar jouw producten zijn ook direct toegankelijk in het stadsbrede aanbod.

Centrale logistiek

Ten tweede wanneer je dan je eerste bestellingen ontvangt, jij deze alleen maar klaar hoeft te zetten voor de fietskoerier. Onze koeriers halen alle artikelen op per bestelling voor de klant. Zo kun jij gefocust kan blijven op het draaiende houden van jouw onderneming.

Delft winkelstad

Tenslotte zorgt een groot divers aanbod van producten en winkeliers er voor dat bezoekers zich kunnen verlekkeren aan al dat moois wat Delft als winkelstad te bieden heeft. De consument kan met gemak lokaal online bestellen of direct naar de lokale onderneming gaan. Wat we allemaal graag willen.

We Are Delft is loyaal aan lokaal en gaat voor win-win voor de hele stad.

Functionaliteiten

Productopties

  • Product CSV-bestanden exporteren en importeren
  • Bulk voorraadbeheer – beheer al jouw voorraad van alle producten met één enkele klik
  • Snel bewerken en in bulk bewerken
  • Producten dupliceren
  • Validatie van productvelden

Bestelopties

  • Winkelfactuur aan klant
  • Bestelfactuur PDF downloaden
  • Bestellingen markeren en beheren
  • Ordernotities beheren
  • Bestellingen exporteren als PDF, Excel of afdrukken

Rapportage

  • Verkooprapport per product
  • Coupongebruik
  • Product met lage voorraad
  • Exporteer als CSV

Exclusieve functies

  • Loyaliteitsprogramma (binnenkort – fase II)
  • Klantenservice module  – elke ondernemer heeft zijn eigen klantenservice ticketsysteem. Consument kan direct vragen stellen aan jouw winkel.

Nog meer extra’s

  • Automatisch afhandeling financiële geldstromen via Stripe. Verdiensten worden elke maandag automatisch verwerkt en overgemaakt
  • Mogelijkheid om meerdere winkelmanagers en personeelsleden toe te voegen met bijpassende bevoegdheden
  • Toegang tot geregistreerde klantgegevens verbonden aan jouw winkel
  • Centrale logistiek – jij draagt zorg voor het klaarzetten van de bestellingen en wordt voor je opgehaald door een fietskoerier.
  • Bedrijfsvermelding aanmaken inclusief
  • Evenementen aanmaken inclusief