Veelgestelde vragen

Shopping & Retouren

Ik heb geen e-mail-bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dat?

Het gebeurt regelmatig, je wacht op een mailtje maar ontvangt hem niet. Vaak blijkt dat het mailtje in je spambox is terechtgekomen. Je voorkomt dit door afzenders die je vertrouwt als veilige afzenders toe te voegen. Berichten van jouw lijst met veilige afzenders komen niet in je spam terecht.

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Voor de We Are Delft Shop geldt voor Delftenaren: vóór 14.00 uur besteld, diezelfde avond al in huis! Tussen 18.00 en 22.00 uur. Heb je iets besteld bij de horeca dan word je één-op-één doorgelinkt naar de webshop van het desbetreffende restaurant. De levering- en bezorgingsvoorwaarden van deze ondernemer zijn dan van toepassing.

Hoe versturen jullie?

We Are Delft werkt samen met lokale Fietskoeriers.nl voor levering op dezelfde dag. We Are erg duurzaam en lokaal georiënteerd. Leveringen buiten Delft zijn Next-day en door DHL. Als jij als Delftenaar niet thuis bent, wordt jouw bestelling bij de buren aangeboden. Daarna wordt het pakket nog een keer de volgende dag aangeboden of desgewenst in pakketkluis.
Pick-up en bezorging alleen doordeweeks (ma t/m vrijdag). Niet op 1e, 2e kerstdag, oudejaarsdag en/of nieuwjaarsdag. We Are Delft garandeert minimaal 95% van orders binnen het beloofde time-frame.

Wanneer bezorgen jullie?

Wanneer je iets voor 14.00 uur hebt besteld wordt het ’s avonds tussen 18.00 en 22.00 uur bezorgd. Je ontvangt van Izipack een e-mail waarin je de zending kan volgen. Je kan er ook voor kiezen om jouw pakket te laten bezorgen in de pakjeskluis, zodat je het zelf veilig kan ophalen, wanneer het jou uitkomt.

Ik zie niet zoveel producten op jullie website hoe komt dat?

We zijn druk bezig om zoveel mogelijk lokale ondernemers te laten aansluiten op ons platform. Ook wij willen een gevarieerd aanbod! Als jouw favoriete ondernemer er nog niet bij staat, doe je ons een groot plezier als je hem of haar over ons platform vertelt!

Hoe stuur ik snel een bericht naar de winkelier?

Via de shop van de winkelier op We Are Delft kun je altijd jouw vraag stellen. In de coverfoto vind je rechts een knop met Stel een vraag, deze komt direct binnen bij de winkelier. Zo kom je gemakkelijk 1-op-1 in contact.

Kan ik retourneren?

Retourneren kan natuurlijk! Dit geld niet voor versproducten. Bekijk ook onze Algemene voorwaarden.

Hoe stuur ik een gekocht product terug?

Via het account van Izipack maak je een retourlabel aan (kosten: € 4,99 ex BTW). Als je in Delft woont, kun je uiteraard ook naar de winkel gaan en daar je product retourneren of omruilen. Lekker gezond en de ondernemer gaat jouw probleempje oplossen en jou weer helemaal blij maken. Scheelt ook nog eens retourkosten.

Wat doe ik als ik technische problemen ervaar op jullie platform?

Dat is altijd vervelend. Maar wij willen dit graag samen met jou oplossen. Bel of mail ons.

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

Bij We Are Delft nemen we privacy erg serieus. Alle informatie daarover vind je hier.

Ondernemers & Deelname

Wij hebben zelf al een webshop, waarom zou ik me dan aansluiten?

We Are Delft heeft een veel breder aanbod dan een individuele webshop en is dus veel aantrekkelijker voor de consument. Daar wil je graag tussen staan!

Is er een product limiet?

Er zijn drie soorten abonnementen waarvoor kan worden aangemeld: Brons, Zilver en Goud. Per abonnement-type is er een productlimiet, respectievelijk 12, 36 en 100. Je bent echter vrij om producten zo vaak te wisselen als je maar wilt, zolang je het limiet niet overschrijdt. Uiteraard kun je per stuk bijkopen zonder je abonnement te upgraden, maar je kunt ook altijd upgraden of downgraden (van Goud naar Zilver en van Zilver naar Brons).

Moet ik een langdurig contract afsluiten om deel te nemen aan We Are Delft?

Nee hoor! Alle abonnementen zijn maandelijks opzegbaar, wel pluk je gemiddeld na 3 tot 6 maanden de vruchten. Geef het dus wat tijd. Ook zullen wij jouw onderneming promoten. Dit alles heeft tijd nodig en ook Google heeft soms wel 6 weken nodig om te indexeren

Waar moeten foto’s aan voldoen?

In de kennisbank in het back-end vind je binnenkort handige tips voor fotografie.

Hoe kan ik verkopen via jullie?

Leuk dat je je wil aansluiten bij ons platform als verkoper. We hebben alle informatie hier voor je verzameld.

Is het mogelijk om exclusieve acties op te zetten?

Ja, daar staan we altijd voor open! Heb je zelf een idee voor een exclusieve actie? Je kunt ons altijd bellen of mailen om de mogelijkheden te bespreken. We doen ons best om je zo snel mogelijk een reactie te geven.

Mijn afbeeldingen uploaden lukt me niet?

Het kan zijn dat je afbeeldingen veel te groot zijn. Een handige tool om foto’s te verkleinen is Lunapic, daarmee kun je ook bulk uploaden en bewerken. De maximale grootte is 2Mb, een ideale afmeting is 1920×1080 px op 72 ppi. Informatie over ideale fotoformaten voor diverse rubrieken volgt.

Ik heb momenteel tijdgebrek, kunnen jullie helpen?

Alle begin is lastig, dat begrijpen wij heel goed. We willen je dan ook zo goed mogelijk bijstaan. Neem contact op met één van ons via mail of telefoon dan helpen we je verder.

Bestellingen & Bezorging

Hoe snel moet ik de ontvangen bestelling klaarmaken?

Zorg ervoor dat de bestelling voor 15.00 uur klaarstaat voor pick-up door de fietskoerier. De fietskoerier komt namelijk langs tussen 15:00 en 17:30. Cut-off tijd voor consumenten is 14.00 uur, zodat jij nog een uur de tijd hebt de zending klaar te maken. Check om 14:00 dus of je die dag bestellingen hebt binnengekregen! Een bevestiging van een bestelling ontvang je ook per email.

Houd er rekening mee dat Fier Fietskoeriers ophalen en bezorgen van maandag t/m vrijdag. Ben je niet open op een doordeweekse dag? Het is jouw verantwoordelijkheid om de fietskoerier hierover te informeren op info@fierfietskoerier.nl als een bestelling wordt geplaatst op een dag dat je niet open bent.

Ik heb de bestelling niet op tijd gezien, wat nu?

Bij bestelling door de consument gaat er automatisch een bevestiging naar de vervoerder. Als de bestelling voor 14:00 geplaatst is, staat de fietskoerier dus tussen 15:00 en 17:30 voor je deur om het pakket op te halen! Zorg dus dat je tussen 14:00 en 15:00 de bestellingen voor die dag klaarzet.

Hoe print ik een verzendlabel uit voor een bestelling?

Bij het bestellingoverzicht in het portaal van WeAreDelft.nl (https://wearedelft.nl/store-manager) staat een link Print Izipack verzendlabel, wellicht dat je even naar beneden moet scrollen om deze te zien. Wanneer je hier op klikt, start er automatisch een download van een PDF-label dat je dient af te drukken en te bevestigen aan de buitenkant van de tas of doos, zodat deze gescand kan worden door de koerier.

Ik ben slechts open tot 17:00. Hoe zorg ik dat de fietskoerier niet pas na 17:00 mijn pakket komt ophalen?

Neem contact op met Fier Fietskoerier om te vragen of je voor 17:00 in de ophaalronde kan worden gepland. Doe dit voor 14:00, aangezien rond die tijd de route gepland wordt!

Ik ben niet elke doordeweekse dag geopend. Hoe zorg ik dat de Fietskoerier niet op de dag van de bestelling voor mijn deur staat?

Bij een bestelling wordt automatisch een verzendlabel aangemaakt. Dat betekent dat er voor die dag een fietskoerier wordt ingepland om een pakket op te halen. Indien je niet open bent op die dag, zorg dan dat je contact opneemt voor 14:00 met Fier Fietskoerier (info@fierfietskoerier.nl). Laat hem weten wanneer het pakket moet worden opgehaald! Dat kan alleen op doordeweekse dagen (maandag t/m vrijdag).

Hoe moet ik mijn bestelling verpakken?

Klik hier voor de bezorgvoorwaarden.

Hoe moet ik producten verzenden?

Hier vind je een handig PDF-stappenplan.

Meer vragen over de verzending?

Neem contact op met Izipack via info@izipack.nl of kijk op www.izipack.nl.

Heb je een vraag?

Momenteel zijn wij nog druk om de site van de juiste informatie te voorzien. Wij doen ons best de komende tijd zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en te plaatsen.

Staat jouw vraag hier niet bij? Laat het ons weten!