Veelgestelde vragen

Consumentenvragen

Het gebeurt regelmatig, je wacht op een mailtje maar ontvangt hem niet. Vaak blijkt dat het mailtje in je spambox is terechtgekomen. Je voorkomt dit door afzenders die je vertrouwt als veilige afzenders toe te voegen. Berichten van jouw lijst met veilige afzenders komen niet in je spam terecht.

Voor de We Are Delft Shop geldt voor Delftenaren: vóór 14.00 uur besteld, diezelfde avond al in huis! Tussen 18.00 en 22.00 uur. Heb je iets besteld bij de horeca dan word je één-op-één doorgelinkt naar de webshop van het desbetreffende restaurant. De levering- en bezorgingsvoorwaarden van deze ondernemer zijn dan van toepassing.

We Are Delft werkt samen met lokale Fietskoeriers.nl voor levering op dezelfde dag. We Are erg duurzaam en lokaal georiënteerd. Leveringen buiten Delft zijn Next-day en door DHL. Als jij als Delftenaar niet thuis bent, wordt jouw bestelling bij de buren aangeboden. Daarna wordt het pakket nog een keer de volgende dag aangeboden of desgewenst in pakketkluis.

Pick-up en bezorging alleen doordeweeks (ma t/m vrijdag). Niet op 1e, 2e kerstdag, oudejaarsdag en/of nieuwjaarsdag. We Are Delft garandeert minimaal 95% van orders binnen het beloofde time-frame.

Wanneer je iets voor 14.00 uur hebt besteld wordt het ’s avonds tussen 18.00 en 22.00 uur bezorgd. Je ontvangt van Izipack een e-mail waarin je de zending kan volgen. Je kan er ook voor kiezen om jouw pakket te laten bezorgen in de pakjeskluis, zodat je het zelf veilig kan ophalen, wanneer het jou uitkomt.

We zijn druk bezig om zoveel mogelijk lokale ondernemers te laten aansluiten op ons platform. Ook wij willen een gevarieerd aanbod! Als jouw favoriete ondernemer er nog niet bij staat, doe je ons een groot plezier als je hem of haar over ons platform vertelt!

Via de shop van de winkelier op We Are Delft kun je altijd jouw vraag stellen. In de coverfoto vind je rechts een knop met Stel een vraag, deze komt direct binnen bij de winkelier. Zo kom je gemakkelijk 1-op-1 in contact.

Retourneren kan natuurlijk! Dit geld niet voor versproducten. Bekijk ook onze Algemene voorwaarden.

Via het account van Izipack maak je een retourlabel aan (kosten: € 4,99 ex BTW). Als je in Delft woont, kun je uiteraard ook naar de winkel gaan en daar je product retourneren of omruilen. Lekker gezond en de ondernemer gaat jouw probleempje oplossen en jou weer helemaal blij maken. Scheelt ook nog eens retourkosten.

Dat is altijd vervelend. Maar wij willen dit graag samen met jou oplossen. Bel of mail ons.

Ondernemersvragen

We Are Delft heeft een veel breder aanbod dan een individuele webshop en is dus veel aantrekkelijker voor de consument. Daar wil je graag tussen staan!

Er zijn drie soorten abonnementen waarvoor kan worden aangemeld: Brons, Zilver en Goud. Per abonnement-type is er een productlimiet, respectievelijk 12, 36 en 100. Je bent echter vrij om producten zo vaak te wisselen als je maar wilt, zolang je het limiet niet overschrijdt. Uiteraard kun je per stuk bijkopen zonder je abonnement te upgraden, maar je kunt ook altijd upgraden of downgraden (van Goud naar Zilver en van Zilver naar Brons).

Nee hoor! Alle abonnementen zijn maandelijks opzegbaar, wel pluk je gemiddeld na 3 tot 6 maanden de vruchten. Geef het dus wat tijd. Ook zullen wij jouw onderneming promoten. Dit alles heeft tijd nodig en ook Google heeft soms wel 6 weken nodig om te indexeren.

In de kennisbank in het back-end vind je binnenkort handige tips voor fotografie.

Leuk dat je je wil aansluiten bij ons platform als verkoper. We hebben alle informatie hier voor je verzameld.

Ja, daar staan we altijd voor open! Heb je zelf een idee voor een exclusieve actie? Je kunt ons altijd bellen of mailen om de mogelijkheden te bespreken. We doen ons best om je zo snel mogelijk een reactie te geven.

Het kan zijn dat je afbeeldingen veel te groot zijn. Een handige tool om foto’s te verkleinen is Lunapic, daarmee kun je ook bulk uploaden en bewerken. De maximale grootte is 2Mb, een ideale afmeting is 1920×1080 px op 72 ppi. Informatie over ideale fotoformaten voor diverse rubrieken volgt.

Alle begin is lastig, dat begrijpen wij heel goed. We willen je dan ook zo goed mogelijk bijstaan. Neem contact op met één van ons via mail of telefoon dan helpen we je verder.

Bestellingen, Verzending & Fietskoerier

Zorg ervoor dat de bestelling voor 15.00 uur klaarstaat voor pick-up door de fietskoerier. De fietskoerier komt namelijk langs tussen 15:00 en 17:30. Cut-off tijd voor consumenten is 14.00 uur, zodat jij nog een uur de tijd hebt de zending klaar te maken. Check om 14:00 dus of je die dag bestellingen hebt binnengekregen! Een bevestiging van een bestelling ontvang je ook per email.

Houd er rekening mee dat Fier Fietskoeriers ophalen en bezorgen van maandag t/m vrijdag. Ben je niet open op een doordeweekse dag? Het is jouw verantwoordelijkheid om de fietskoerier hierover te informeren op info@fierfietskoerier.nl als een bestelling wordt geplaatst op een dag dat je niet open bent.

Bij bestelling door de consument gaat er automatisch een bevestiging naar de vervoerder. Als de bestelling voor 14:00 geplaatst is, staat de fietskoerier dus tussen 15:00 en 17:30 voor je deur om het pakket op te halen! Zorg dus dat je tussen 14:00 en 15:00 de bestellingen voor die dag klaarzet.

Bij het bestellingoverzicht in het portaal van WeAreDelft.nl staat een link Print Izipack verzendlabel, wellicht dat je even naar beneden moet scrollen om deze te zien. Wanneer je hier op klikt, start er automatisch een download van een PDF-label dat je dient af te drukken en te bevestigen aan de buitenkant van de tas of doos, zodat deze gescand kan worden door de koerier.

Neem contact op met Fier Fietskoerier om te vragen of je voor 17:00 in de ophaalronde kan worden gepland. Doe dit voor 14:00, aangezien rond die tijd de route gepland wordt!

Bij een bestelling wordt automatisch een verzendlabel aangemaakt. Dat betekent dat er voor die dag een fietskoerier wordt ingepland om een pakket op te halen. Indien je niet open bent op die dag, zorg dan dat je contact opneemt voor 14:00 met Fier Fietskoerier (info@fierfietskoerier.nl). Laat hem weten wanneer het pakket moet worden opgehaald! Dat kan alleen op doordeweekse dagen (maandag t/m vrijdag).

Neem contact op met Izipack via info@izipack.nl of kijk op www.izipack.nl.

Heb je een vraag?

Momenteel zijn wij nog druk om de site van de juiste informatie te voorzien. Wij doen ons best de komende tijd zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en te plaatsen.

Staat jouw vraag hier niet bij? Laat het ons weten!